21. septembril üle 100 osaleja, kelle hulgas on tööstusorganisatsioonide, valitsusasutuste ja sidusgruppide töötajaid, kogunes Varssavisse, et tähistada SELDIA ja Poola Otsemüügi Assotsiatsiooni poolt korraldatud 1. iga-aastast ümarlauda otsemüügi tuleviku teemal.
Tööstuse kasvu näitajad
Konverentsil SELDIA kuulutas välja oma viimased andmed tööstuse arengu kohta, mis näitavad müügimahu 7.1%-list kasvu 2010. aastal. Otsemüüjate arv tõusis hämmastavalt kuni 4.5 miljonini, ning 82 % nendest on naised. Tööstuse poolt naistele pakutavad võimalused olid eriti rõhutatud konverentsil, kus 12 esineja hulgas oli 8 naist.
Naiste volitused
Tööstuse kasv oli teretulnud Euroopa Parlamendi liikmete Malgorzata Handzlik ja Anna Maria Corazza Bildt sekkumisel. Mõlemad Euroopa Parlamendi liikmed on tööstusega tihedalt seotud – Pr Handzlik kui teenuste direktiivi raportöör, ja Pr Corazza Bildt kui jäemüügituru aruande raportöör.
Komisjon ühiskondliku meedia küsimuses
Oli esile tõstetud see, et ühiskondlik meedia on pigem võimalus, mida ei tohiks kaotada, kui oht otsemüügi ärimudelile. Strateegia peab olema hästi läbi mõeldud, ja see ei ole mitte ainult hea võimalus mitmerahvusliku ettevõtte puhul, vaid ka kerge viis optimiseerida müüki isegi individuaalse edasimüüja puhul.
Tarbijat käsitlev õigusandlus
Üks olulisimaid sõnumeid, mida tuleks peale komisjoni koosolekut meelde jätta, on vajadus rääkida oma ametiasutustega sellest, kuidas uus Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv tarbijaõiguste kohta hakkab kohalduma riigi seadusele.
Eneseregulatsioon
Otsemüügi sektor on jõudnud palju kaugemale uue Euroopa Otsemüügi Ombudsmani tutvustamisega. Ta hakkab tegelema nii B2C kaebustega, kui ka B2C piiriülese kaubanduse taseme kaebustega, millega ühe riigi Koodeksihaldur ei saa mingil põhjusel tegeleda.
Järgmist iga-aastast ümarlauda plaanitakse läbi viia 3. oktoobril 2012. aastal.