Otsemüük on suurepäärane võimalus teha oste, kuid sellegi puhul tuleks alati olla ettevaatlik ja pidada silmas alljärgnevad aspektid.

Kontrollige EDSA logo olemasolu tellimisvormis ja ettevõtte kirjanduses. Logo viitab sellele, et ettevõte on EDSA liige ning see järgib kõrgeimaid standarte ja head äritava.

On oluline teada, kellega on tegemist, ja kontrollida müüjate isikuid. Iga korralik otsemüügiga tegelev inimene kannab kaasas kirjandust tema ettevõtte toodetest. Seal peaks olema ettevõtte telefoninumber, nimi ja aadress – nende abil on Teil võimalik tuvastada otsemüüja isikut.

Ärge makske enne kui Te olete veendunud müüja isikusamasuses ja mandaadi olemasolus Teil. Veenduge ka selles, et Teile väljastatakse väljatrükitud kviitung, kus on näidatud kaupa tarniva ettevõtte nimi ja aadress.

Ärge allkirjastage mingeid tellimisvorme enne kui Te olete veendunud müüja isiku õigsuses ja selles, et ta esindab vastavat ettevõtet.

Hoiduge suulistest lubadustest erihindade ja kättetoimetamise eritingimuste kohta. Veenduge selles, et eritingimused on kirjas ettevõtet tutvustavas kirjanduses.

Kontrollige alati, et iga Teie poolt täidetav tellimisvorm sisaldaks märget Teie tühistamisõiguse kohta. Kui tegemist ei ole Teie eritellimusel valmistatud toote kiire kättetoimetamisega, siis kõik korralikud ettevõtted pakuvad mõistlikku kättetoimetamisaega, mille jooksul Te saate oma tellinust tühistada.

Erinevatel organisatsioonidel on erinev kauba tagastamise kord, ent hea müüja kindlasti tutvustab Teile oma ettevõtte kauba tagastamise korda enne ostutehingu sooritamist, et tagada kliendi teadlikkust ostule kohaldatavate tingimuste osas enne ostu. Veenduge, et Teile pakutava toote suhtes kehtib garantii.